lördag 15 december 2007

Julmarknad i Norns Bruk




Mina föräldrar är här, så i eftermiddag ska vi gå på Julmarknaden i Norns Bruk. Ett underbart ställe, någon mil utanför Hedemora, med anor från 1600-talet. Det är inte lika vintrigt idag som på bilden, men jag är övertygad om att det blir en fin upplevelse ändå.

En hel del folk i butiken men i tiden emellan, som det är lite lugnt, sitter jag här vid datorn och jobbar på lite. Ska ha annons i ett lite exklusivare magazin, och har lagt sista handen vid det som skall vara med. Det blir en ganska enkel annons. Bilden som vi ska ha med i annonsen är våran "grafiska profil" ni ser den här ovan, samt en kortare text. Annonsen blir typ en cd-skiva-storlek. Känns som att det kommer blir riktigt bra. Och ja, jag har tagit hjälp av proffsen på tidningen, så det blir inget hemsnickrat dravel. Kan man inte så ska det lämnas åt folk som kan :)

Fick iväg julkorten , de ska skickas senast imorgon för att hinna till jul. Några julklappar har jag dock inte handlat ännu, och jag vet inte när jag skall klämma in det...

Kom ihåg att delta i utlottningen av de exklusiva Chanel-solisarna, se rubrik "Delta i tävling", där finns all info om hur de kan bli dina.

Enlight yourself :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar