onsdag 27 augusti 2008

It´s vintage, darling


Ibland finner man på skatter som man inte vill vara utan!
Den här boken är menad att fungera som en liten en handräckare i vad det gäller att lära sig känna igen de riktiga fynden.
Oavsett om du är den som handlar på alla loppisar bara det är billigt, eller är av den sorten som handlar sparsamt, medvetet och konkret det som triggar dina "must-have-cravings", så är detta en liten pärla till bok som guidar dig vidare i ditt vintageintresse.
Ps. Jag och PAGGILO-butiken lottar ut 1 ex av boken! Ni deltar i utlottningen genom att lämna en kommentar här, med er mailadress.
Du som har en blogg länkar naturligtvis också till denna utlottning!
Busenkelt!
Tävlingen pågår till den 15 september kl 24.oo.
Vinnaren meddelas via mail. Lycka till!

15 kommentarer:

  1. Där var ju det inlägget, ja ;) dock får man väl skriva epostadressen I inlägget då, månne? ;)
    Må så grankott...

    sjoebacka@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Tadaaa jag är med.
    linda_asp@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag är med, har även länkat
    http://molnboanna.blogg.se/2008/august/it-s-vintage.html

    mail: info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna me =)

    http://michellex.blogg.se/2008/august/vinn-boken-its-vintage-darling.html

    piggelin_jag@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Boken verkar trevlig! :)
    min epostadress är beccaaekeen@hotmail.com

    Ha det bra! :D

    SvaraRadera
  6. Kuliluligt. Ha de ellistumpan@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. det kändes som att beskrivningen av den här boken träffade mig rakt i hjärtat. jag är med :)

    http://leopardia.blogg.se/2008/august/vinn-bok-hos-shemind.html

    leopardia_superstar@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag är med :)
    J_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Vad roligt med alla som är med och tävlar! Och alla ni andra, släng in en kommentar, det är allt som krävs, och tävlingen pågår några dagar till =)
    M

    SvaraRadera
  10. Jag vill gärna vinna, jag också!
    http://glansigyta.blogg.se/2008/september/en-bok-ocksa.html

    SvaraRadera
  11. Ja, klart att jag är med o tävlar!!
    missbeccan@hotmail.com
    www.rebeccasspegel.blogg.se

    SvaraRadera
  12. åh det skulle men ju himla gärna vilja vinna!
    sarajuliaelida@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Hej! Det var en intressant och kul tävling du fixat! :)
    Hoppas man har turen med sig och vinner ^^.
    La in bild och länk till din tävling i min blogg. Du kan kolla upp det här: http://bauulife.blogg.se/2008/september/its-vintage-darling.html


    Ha det så jättebra!
    My :)

    Min mail är mymsan_89@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Åh! Vilken bok! DEN vill jag vinna! Mysig blogg du har, jag ska titta runt lite mer.
    Kram cissi

    SvaraRadera
  15. Finns säkert inspiration till mina Smyckade gipskvinnor i boken!

    smyckade.gipskvinnor@hotmail.com

    SvaraRadera