torsdag 28 augusti 2008

Dagens usch och fy och bloggtips


Emellanåt, inte ofta men ibland, så dyker man på personer som verkar ha en otrolig hängivenhet åt sitt eget ego. Som exempel; Bloggare i allmänhet som inte ger respons när man kommenterar på deras bloggar, eller som inte ens kan göra ett "tillbakabesök" och folk i synnerhet som inte svarar på mail (eller sms).
Det känns så---tjae, ohyfsat, och faktiskt, riktigt oproffsigt, på något vis.
Visst, visst, man kanske är busybusy (det kan jag också vara) men ett litet "tack för din kommentar" eller bara ett auto-svar till att börja med, som "har mottagit ditt mail, jag återkommer i frågan när jag har tid"... Är det så svårt???
En person som både svarar på mail(auto iofs, men iaf) och kommentarer (trots att hon är hur busy som helst, och faktiskt en viktig person på riktigt) är Linda Skugge. Jag har läst Linda forever typ, så ta och läs hennes blogg ibland du också,vetja. Hon är bra!
Bilden här ovanför balanserar min irri-känsla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar