tisdag 1 juli 2008

Utrensning


Jag jobbar på för fullt på mitt extra jobb, och däremellan flyttpackas det och grejer körs hit och dit så fort vi får en lucka. Drygt, ja, men gudars, vad skönt det är att få rensa!
Vi har skänkt en hel del till välgörenhet, men mycket av det som var i förrådet har vi kört raka vägen till återvinningsstationen.
Typiskt att man alltid skall behöva flytta innan man verkligen är lite hård mot sig själv och rensar ut så där riktigt ordentligt i skåp, garderober och förråd.
Men det känns så härligt när allt väl är gjort. Det känns liksom hela vägen in i sinnet....som det här rummet härovan.

Annars har det vart en hel del tävlinga/utlottningar förknippade med min kära PAGGILO-butik, och en tävling till har vi på gång, denna gången i Finland hos Marvelicious! Gör ett besök där vetja!

1 kommentar:

  1. ja där du såg jag :)
    hur gör man för att få ett sådant samarbete med dig? :)
    det skulle jag vara väldigt intresserad av :)

    SvaraRadera