tisdag 11 december 2007

Kryss













Åh, det var skönt att komma iväg på en liten kryssningsresa med boyfriend Kenth,min son Elliot, min väninna Jaana,och hennes Felizia. Det var en bra resa att ha med sig barnen på, dels åkte vi ju på en söndag, så det var mycket barnfamiljer, och så var det mycket aktiviteter för barnen, singstar-karaoke, ansiktsmålning, frågesporter, godisbingo mm mm. Plus att det ju finns ett fint bad och soldäck på den här båten, där det är sommar året om. Ungarna var helnöjda!Och jag med som ni kan se på mitt stora flin =) I shoppingväg så fanns det en hel del riktigt balla väskor från Guess, och en massa fina smycken från bl a Snö of Swe och Baglady (som just hade över 50 % på stora delar av sitt sortiment)Mjau och kurr, mycket fint...men kassan var lite skral just nu, så vi vart inte helt shoppingtokiga. Men det blir en resa hyfsat snart igen, garanterat på denna sida året.

Jo, tänkte på det, om ni vill ha med bilder till era kommentarer, så maila dem till min mailadress, adressen här ovan. Det kan vara egna bilder på dagens outfit, stiltips, shyssta outfits eller speciella kläder/accessoarer etc som ni hittat på nätet osv osv. Jag lovar publicera bilderna här!

3 kommentarer:

  1. jättebra bilder, cool resa, jag vill göra det igen.

    SvaraRadera
  2. Nu har jag surfat runt lite på din Paggilo sida. Blir sååå himla sugen, det fanns mycket fint på webshopen.
    Christian Dior pumpsen! Wow.

    Jo vet du, det har jag nog glömt tala om, men jag och Susanne var ju nere i Milano, på ta om resor. Vi kollede mest runt i alla märkes butiker men handlade oxå. Hade inte så stor budget att spendera, men jag gjorde ett par inköp i alla fall.
    Det blev ett par önskade Solbriller från Dolce & Gabbana och även ett bälte. Det var något som jag verligen ville ha. Sen blev det flera cashmere tröjor från Mc Kenzy. Birgitta fick ett par silverrosa bling bling skor som kostade 1000 spänn, minns inte märket och Birk fick en fin skjorta från Ralph Loren och en Diesel tröja. Bent fick fina skjortor i mycket bra kvalitet som jag inte heller minns märket på. Sen hade jag velat få tag på ett par jodpurs men det fanns men inte i brunt, och nu har jag kommit in i en brun tid. Sen finns det ju flera superfina stövlar men med förbaskat höga klackar!! Klarar inte det.
    Men det bästa, Stupsi fick ett Gucci halsband!!!!!!!!!!
    I rött och grönt förståss!!!!
    Han ser bara så cool ut!! Guldpläterad mässing!! Ha, ha,ha.

    Faktiskt var det ett felköp av Susanne till hennes hund men det var alldeles för stort så jag köpte det till Stupsi i stället och nu har han det varje dag på sig och han passar skitbra i det.

    Såg en Boston terrier här om dagen. Cool hund! Tänkte direkt, helt sjukt, att undrar om inte den skulle passa skitbra i ett tufft halsband som det står Dolce & Gabbana på!!
    Ja, kanske skulle jag ge mig in på en ny branch - Visa mig din hund så ska jag ekipera den!! Ha,ha.

    Nåja, nog om detta, nu har jag skrikande barn att ta hand om.

    Vi får bubbla vidare! Kram CarinaFina

    SvaraRadera
  3. Denna underbara present jag fick av er kommer jag att leva på länge. Trevligt hade vi o barnen var nöjda , så nu får man hålla tummarna att man kanske vinner glammiga solbrillor i särklass snyggast...
    kram Jaana

    SvaraRadera