torsdag 11 december 2008

Jubileumstävling III


Ni gillar ju att tävla, och med anledning av 1 års kalaset för House of PAGGILO, så har jag ju lovat tävlingar året ut.
Gillar ni återvinningstänk och pyssel då är denna vinst definitivt något att tråna efter.
Boken är en söt skapelse av Hedemora-författarinnan och tillika min tidigare klasskamrat Malin Lindström.
Tävlingsuppgift:
1) Gå in på Textilåterbrukets hemsida och läs lite om boken och dess författare Malin Lindström.
2) Surfa sedan raskt till mitt kontaktformulär och skriv ett litet julrim som du skulle vilja ha till denna bok om du gav bort den som julklapp.
3) Sprid tävlingen med denna länk via din blogg eller maillista.
Du som har det bästa julrimmet vinner 1 ex av denna bok.
Tävlingen är förlängd och pågår till den 28 dec kl 24.oo Lycka till!

2 kommentarer:

  1. Hej, hej!
    Vill bara önska alla lycka till i tävlingen, och samtidigt tacka Maggie för att hon vill lotta ut min bok:Textilt återbruk, på bloggen!
    Mitt mål med boken är att inspirera andra till textilt skapande.Det är ju det roligaste som finns!!!
    Kramar/Malin Lindström

    SvaraRadera
  2. Skall genast fixa detta när jag kommer hem det med tävlingen!
    Aha du är så finurlig vännen!Tävling på middagen är en ypperlig idé ju!!!Fasiken vad kul, hur har du tänkt då? Hm vad skall tävlingen gå ut på då,tema glamour kanske?Någon på festen vinner på kvällens bästa outfit vi röstar på varandra och så den med mest röster vinner?Kan det vara ngt?

    SvaraRadera